Pigmenti protettivi di metalli d'alta prestazione

Introduzione di u produttu:

In u mondu d'oghje, i pigmenti anticorrosivi, in particulare quelli cù attributi eco-friendly, eccelleranu in a cumpetizione.A serie di Pigmenti Protettivi di Metalli Alti Rendimentu di Noelson hè pigmenti di metalli pesanti, micca tossichi è ecologichi, chì si allineanu cù tutti i standard è i regulamenti di l'industria glubale.Utilizeghja ioni di l'idrogenu liberu per neutralizà e sustanzi acidi, attraversu quale un altu valore di PH hè ancu mantinutu, cusì furnisce una funziunalità anti-corrosiva.Intantu, ligami cù superfici metalliche per furmà una capa protettiva, chì furnisce ancu funziunalità anti-corrosive.

Funzioni chjave:

1. I prudutti principali sò diossidu di siliciu di scambiu di ioni, tippu urgànicu, tungstenu, molibdenu è altri metalli eco-friendly.

2. Eccellente capacità anti-corrosive, in particulare in pigmenti basati in acqua, furnisce una prutezzione anti-corrosione in i primi tempi, mediu è tardi durante u ciclu di vita anti-corrosive.

3. Eccellente dispersione, distribuzione uniformi di particella, faciule da disperse, bona wettability di diverse resine, bona prestazione di adsorption.

4. Eco-friendly è micca tossicu, dovetails putenziale rigulamenti rigulamenti ambientali.

5. High superficia specifichi è attività.

6. Bona cumpatibilità cù a resina basata in acqua, un bonu rendimentu di adsorption, faciule da mischjà, senza fenomenu d'agglomerazione.

7. Countertype à altri prudutti da i marcati internaziunali, cum'è Grace C303/C311, France XAC02, Nubirox106, Grace AC3/AC5 è i prudutti Heubach.

Modelli chjave:

1. NOELSON™ NSC230
2. NSC280
3. NSC230
4. NSC500
5. NSC275
6. NSC295 etc 

Applicazioni:

Rivestimenti industriali, rivestimenti in polvere, pannelli per l'apparecchi domestici, bobine metalliche, machini di custruzzione, cuntenituri etc.

Rivestimentu in bobina per l'apparecchi di casa NOELSON™ NSC230/NSC280
Coil steel coating per a custruzzione NOELSON™ NSC230/NSC280
Macchine di custruzzione di altu livellu / pittura di transitu ferroviariu NOELSON™ NSC280/NSC500
Macchine di custruzzione generale / transitu ferroviariu / rivestimentu di containeru NOELSON™ NSC275
Struttura in acciaio NOELSON™ NSC295

Formulazioni:

1. In u sistema di formulazione cù u cuntenutu bassu di resina d'acqua (<40%), a dosage di 5 ~ 8% NSC275, NSC295 cun assorbimentu d'oliu hè cunsigliatu.
2. Sè aduprate u NSC280, ricumandemu dosage 3 ~ 5%.
3. Quandu s'utilice in cunghjunzione cù altri pigmenti antiruggini, verificate a so cumpatibilità.

Qualità è serviziu:

A serie di Pigmenti Protettivi di Metalli d'Alta Prestazione NOELSON™ hè statu u simbulu di qualità superiore è serviziu in l'industria.In più di i nostri prudutti, furnimu ancu un supportu tecnicu cumpletu, un serviziu di qualità à i clienti è servizii logistichi efficienti.

Specifica di imballaggio:

25 kg / saccu, 18-20 MT / FCL


Tempu di Postu: Apr-26-2022