U novu rivestimentu multi-superficie pruteghja contr'à COVID-19

A malatia di Coronavirus 2019 (Covid-19) hè un novu virus chì hè statu scupertu per esse a causa di un grande è rapida diffusione di e malatie respiratorie, cumprese a pneumonia potenzialmente fatale.A malatia hà iniziatu in Wuhan, Cina in ghjennaghju 2020, è hè diventata una pandemia è una crisa globale.U virus hè statu designatu provvisoriamente 2019-nCoV è dopu datu u nome ufficiale SARS-CoV-2.

SARS-CoV-2 hè un virus delicatu ma altamente contagiosu chì si sparghje principalmente da persona à persona.Si sparghje ancu quandu una persona infettata tosse o starnute, è e gocce sbarcate nantu à superfici o oggetti.Qualchissia chì tocca a superficia è poi tocca u nasu, a bocca o l'ochji pò piglià u virus.

Ancu se i virus ùn crescenu micca nantu à superfici non viventi, studii recenti mostranu chì u coronavirus pò esse viable o infettivu nantu à metalli, vetru, legnu, tessuti è superfici di plastica per parechje ore à ghjorni, indipendentemente da a superficia chì pare brutta o pulita.U virus hè relativamente faciule da distrughje, aduprendu disinfettanti simplici cum'è etanolu (62-71%), perossu di l'idrogenu (0.5%) o ipoclorito di sodiu (0.1%) rompendu l'involucro delicatu chì circundava u picculu microbu.Tuttavia, hè praticamenti impussibile di sanitizà e superfici in tuttu u tempu, è a disinfezzione ùn guarantisci micca chì a superficia ùn sarà micca contaminata di novu.

U nostru scopu di ricerca era di creà un revestimentu di superficia cù energia di superficia relativamente bassa chì pò respinge a glycoprotein spike chì ancore à a superficia, è di utilizà sustanzi chimichi attivi per rende a glycoprotein spike è i nucleotidi virali inattivi.Avemu sviluppatu NANOVA HYGIENE+™ avanzatu, anti-microbicu (anti-virale è battericida), chì riduce u risicu di contaminazione microbica praticamente per tutte e superfici, cumprese metalli, vetru, legnu, tessuti è plastichi da u principiu di repellendu i microbi, chì offre un superficia antiaderente à i patogeni è auto-sanitizing per 90 ghjorni.A tecnulugia sviluppata hè efficace è certificata contra SARS-CoV-2, u virus rispunsevuli di COVID-19.

Cumu Funziona

A nostra tecnulugia travaglia nantu à u mecanismu di cuntattu di a superficia, vale à dì chì appena ogni germe entra in cuntattu cù a superficia rivestita, principia à disattivà i patogeni.Hè stata creata cù a cumminazzioni di nanoparticule d'argentu (cum'è virocida) è disinfettante di sali d'ammonium quantrany non migratori (cum'è virostatic).Quessi sò estremamente efficaci in l'inattivazione di u virus di l'RNA avvoltu è u genoma di l'ADN bacteriale.U revestimentu hè statu pruvatu contru u coronavirus umanu (229E) (un tipu di coronavirus Alpha) à Nelson Lab, USA;u coronavirus bovinu (S379) (coronavirus Beta 1 di u tipu A) da Eurofin, Italia;è MS2, un virus RNA, un virus surrogatu in u locu di i virus Picoma cum'è Poliovirus è norovirus umanu da u laboratoriu NABL accreditatu in India.I prudutti mostranu una efficacità di> 99% mentre sò testati cum'è i standard globali ISO, JIS, EN è AATCC (Figura 1).Inoltre, u pruduttu hè statu testatu per e so proprietà non tossiche secondu u standard globale Nontoxic Acute Dermal Skin Irritation Report (OECD 404) da u centru di ricerca APT di laboratoriu appruvatu da FDA, Pune, India, è per u test di lisciviazione globale per u cuntattu di l'alimentariu US. FDA 175.300 da CFTRI, Mysore, India.Questi risultati di teste cunfirmanu chì u pruduttu ùn hè micca tossicu è sicuru d'utilizà.

Avemu applicatu à patentà sta tecnulugia cù l'applicazione n.202021020915. U mudellu di travagliu di a tecnulugia NANOVA HYGIENE+ hè u seguente:

1. Cum'è i microbichi venenu in cuntattu cù u revestimentu, l'AgNP impediscenu a replicazione di i nucleotidi di virus, u mekanismu principalu di a so virulenta.Si lega à i gruppi di donatori di elettroni cum'è u zolfo, l'ossigenu è l'azotu cumunimenti truvati in enzimi in u microbu.Questu causa l'enzimi per esse denaturati, cusì efficacemente incapacitate a fonte d'energia di a cellula.U microbulu morirà rapidamente.

2. L'argentu cationicu (Ag +) o QUAT travaglia per inattivà u coronavirus umanu interagendu cù a so superficia (spike) proteina, S, basatu annantu à a so carica cum'è travaglia in HIV, virus di l'hepatitis, etc. (Figura 2).

A tecnulugia hà ottinutu successu è raccomandazione da parechje urganisazioni d'elite è scientisti.NANOVA HYGIENE + mostra dighjà una disattivazione cumpleta di diversi batteri patogeni, è nantu à a basa di i rapporti scientifichi dispunibili, simu di l'opinione chì a formula attuale duveria ancu travaglià contru un largu spettru di virus.

L'applicazione di a tecnulugia nantu à diverse superfici pò frenà a diffusione secundaria da diverse superfici à e cellule viventi attraversu u toccu.U nano rivestimentu autoprotettivu funziona per tutte e superfici cum'è u tessulu (maschere, guanti, mantellu, tende, lenzuola), metalli (ascensori, maniglie di porte, nobs, ringhiere, trasportu publicu), legnu (mobili, pavimenti, pannelli divisori) , béton (ospedali, cliniche è sala di isolamentu), plastica (interruttori, cucina è apparecchi di casa) è potenzalmentu puderia salvà assai vite.


Tempu di post: 29-Jan-2021